Trött! (& vad hände med texten? :s)

Sådärja! Nu är jag hemma och har varit det en stund :) Det var jätteskönt att springa, men jobbigt med. Har bestämt mig för att jag ska ut och springa antingen måndag eller tisdag och torsdag varje vecka! Kvittar vilket väder det är, jag ska göra det! Jag vet att jag kan klara det bara jag vill, och nu vill jag! Ska verkligen få upp min kondition och få bort lite av fettet :) haha inte för jag har jättemkt, men lite får gärna försvinna från magen o benen ;) haha

hah, aja, nu är jag nyduschad och allt det där, så slipper jag göra det imon på morgonen, skönt! kan gå upp lite senare då iaf :) Har egentligen glosor till imon, men glömde självklart engelskaboken i skolan som vanligt, men det kvittar nog, brukar inte ha allt för stora problem med sånt där :p är faktist väldigt bra på engelska! Så ett VG i engelska B ska jag ha! annars blir jag väldigt besviken! Hehe.

Jaja, gud vad jag babblar! Nu ska jag glo lite på tv, sitter uppe ett tag till iaf, väntar på att mamma ska komma hem :)
så vi hörs säkert om en liten stund igen!

Puss!

Nu hände något konstigt med bloggen, texten blev skitstor? :s kom åt någon knapp som va helt fel.. haha, skit med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0