Lista

Namn: Josefine Krüger
Smeknamn: Josse, Jossan, Krüger, Kryckan, m.m minns inte ens alla, haha.
Födelsedag: 10 maj
Ögonfärg: grå blå typ
Hårfärg: ljusbrunt/mörkblont tror jag :)
Pluggar/Jobbar: Pluggar till frisör på kungsmad i växjö.
Familj: Mamma Susanne, Pappa Tomas, Bror Simon, plus massa låssassyskons och föräldrars pojk/flickvänner, haha

 FAVORIT


Färg: Svart måste jag nog säga tråkigt nog :p hehe
Plats: I min säng
Land: Gillar sverige faktist, men tror jag skulle älska USA!
Film: American history x, titanic, P.S I love you, the notebook, plus massa andra!
Djur: Hund
Skor: Heels, men tyvärr kan jag inte gå i det, haha!
Internetaktivitet: Msn, bloggar och facebook

BRUKAR DU


Titta på dig själv i spegeln: hela tiden, haha!
Gnälla: Jadå, ibland, hehe
Skrika: Inte så ofta :)
Sova: älskar att sova!
Ha ångest: Njä
Skada dig själv med flit: Nope!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: har hänt nån gång, men inget jätteseriöst sådär
Drömma mardrömmar: ganska längsen
Drömma sexdrömmar: Brukar inte minnas det isf
Ta droger: Nej!
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja, men helst inte bara svart :)
Gå till kyrkan: nope!
Gå i skolan: yes!
Röka: nej :)
Ha sex: Haha, händer väl
Ljuga: händer ibland, vita lögner!
Hata folk: haha, ja
Lita på folk: har nog ganska svårt för det


NÄR


Åt du senast: Nån timme sen
Läste du en bok senast: Läste ut Män som hatar kvinnor förra veckan, nu håller jag på med den andra, läs dom, hur bra som helst!
Köpte du något senast: Idag
Svor du senast: förmodligen idag
Sjöng du senast: nyss
Klagade du senast: idag
Är det sommar: Nyss :(


VEM

 
Saknar du: Josefine Cesar :(
Vill du döda: haha, nämner inga namn!
Rörde dig sist: jadu, vet ej
Vill du slå: några stycken :)
Kramade du sist: Josefin tror jag
Vill du prata med: Många!
Skrek du på sist: vet inte
Vill du vara som: vet inte, mig själv tror jag
Sårade dig sist: vet inte faktist
Gjorde dig riktigt glad senast: förmodligen Philip.. vet inte :)
Fick du sms från senast: anton
Ringde dig senast: ingen aning

HAR DU


Tvångstankar: tror inte det
Någon annan psykisk sjukdom: nepp, inte som jag vet om iaf, haha
Skadat någon: maybe, har slagits nån gång på fyllan, haha xd elr typ örfil, det är det ända :p
Färgat håret: HELA tiden, haha.. nästan iaf ;)
Brutit några ben: nope!
Några piercings: nej :( elr.. i öronen, men det räknas inte.
Några tatueringar: nee :(
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: många gånger, haha
Bra självförtroende: näe
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nepp
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: näe
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: njäe
Velat vara otrogen: nepp!
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: haha nej
Tuttat eld på nåt: Ja
Gjort något olagligt: jep!

HUR


Går du: haha, med benen?
Svarar du i telefonen: hej det är josefine eller hallå?
Fördriver du tiden: lyssnar på musik, sover, bakar, smsar, läser, kollar på film, går ut o går, haha, massa grejer!
Mycket pengar har du: lite :o
Tjänar du pengar: mja, ibland
Bäddar du sängen: haha, nej
Ofta diskar du: 1-2 gånger i veckan kanske? *duktig*
Ofta städar du: typ en gång i veckan plockar jag upp iaf, men typ dammsuger o sånt där, kanske en gång i månaden ;o haha
Många stör du dig på: Många!




hade inget o göra, så gjorde en liten lista här :)
men nu ska jag ut o springa en liten runda!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0