8 augusti 09

Hejsan!
äntligen hemma! Eller har varit hemma en stund nu, men iaf :)
Helt okej dag idag iaf, gick ganska snabbt! Hade först en frisörkurs, fast fi gör läggningar just nu, klipper inte! Ganska rolligt, ska kamma ut frisyren på torsdag. Sen skulle vi ha idrott mend en va inställd, så då hade vi en ganska lång håltimme, så jag o josefin stack ner på stan. Hon lämnade tillbaka en tröja o sådär. Sen hade vi engelska där vi hade lite glostävlingar, haha. Och sen kollade vi på en väldigt intressant film, om hur otroligt mycket vapen det finns i USA och hur lätt det är attt få tag i dem. Väldigt intressant som sagt! Har lite kvar så det kolla vi på på tisdag! Sen sista lektionen hade vi matte. Ganska roligt faktist helt ärligt, gillar matte ibland! Iaf när jag fattar, och det gör jag just nu, haha, matte B va inte så svårt som jag trodde, och detta är det svåraste enligt min lärare :) *puh*

Jaja, idag ska jag inte göra så mycket, ikväll blir det ju självklart idol och sen andra avenyn! :D äntligen är det tillbaka! Har längtat asmycket!
Men nu ska jag äta lite, bloggar mer sen, har lite halvroliga inlägg på G! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0