020509

hej gulleungar! :)
det var ett tag sen nu, hehe.. sry, men orkar inte skriva så ofta :( men nu skriver jag iaf, lite positivt kankse någon tycker!
tänkte bara berätta lite vad jag gjorde på valborg oså. Jag och världens bästa josefin var på fest i näsby, grymt kul! Bonnafester är fan det bästa, haha :D när det är på landet och det inte ar massa bråk och folk bara försvinner, fan vad kul det är, alla är tsm hela kvällen :) Min bästa valborg, och typ bästa festen jag har varit på! Sen skadar det ju inte att det var en fin pojk där som jag tycker om, hihi. Så var på toppenhumör hela kvällen. Mycket lyckat.

Nu är jag i rottne, och har varit sen i torsdags. Har inte gjort jättemycket, lite mini efterfest hos hasse i torsdags, vi var typ sex stycken, så inte så mkt, sen gick vi hem till josefin, o pratade en massa, sen kollade vi på björn o hey baberiba, somnade framåt 5 tiden. Igår gick vi till hasses stuga en liten stund, jag badade (!!!!!!), haha, askallt! sen följde vi martin till bussen (Josefins pojkvän) sen hem till henne, sen skulle hon till öland, så jag gick till kennet. Sen har jag varit här, vi hade lite gäster igår, men jag satt mest inne o va osocial, haha :p idag har jag tvättat bilen och tjänat typ 200 kr! (y) sen kom moster o hennes man, sen åt vi, o jag blev lite sur pga massa saker. Så jag gick ner till sjön till Dennis, haha, han spelade golf :) en av dom snällaste killarna jag känner faktist :) mkt bra!
men nu sitter jag här iaf och har tråkigt! och nu orkar jag inte skriva mer :)
ha det bra, så hörs vi!
puss!

förresten fyller jag år snart! 10 maj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0