söndag

hejsan mina vänner :)
igår blev det ingen uppdatering tyvärr för vi skulle ut till vår sommarstuga, o jag blev tvingad att följa med. Visste inte om det så kunde inte säga det i fredags heller. Men nu ska jag skriva. Det blev lite mys igår med film och robinsson, vi kollade på 'Patrik 1,5', lite efter, men riktigt bra va den! :) och på dagen eldade vi lite gammalt gräs, så det ska bli nytt och fint. Man luktade ju inte jättegott sen kan jag ju säga..
Men iaf, idag har jaag pluggat lite, och just nu är det hockey. Ska kolla klart på det, sen skriva klart ett arbete.
Vi hörs senare, kram!


Basse fyllde förresten 1 år igår! Han fick tårta med leverpastej och hundkex, det va mumma tyckte han! :)
grattis bubben! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0