longtime

hejsan :)
det va ett tag sen jag skrev nu tyvärr.. men det ska jag försöka ändra på!
denna veckan har jag iaf varit sjuk hela veckan, halsfluss, huvudvärk och feber, inte så kul!
men har varit skönt att slippa skolan ett tag iaf, hihi.
har iaf varit hos mamma hela veckan eftersom att pappas sambo inte vill bli smittad (hon ska opereras) men idag ska jag till pappa igen. Helgen blir lugn, lite plugg och så. Orkar inte göra så mycket när jag precis har varit sjuk. Plus att det är lite mer saker som har hänt, får se om jag tar upp det här..
Nu orkar jag inte sitta vid datorn mer! Jobbigt när jag inte har min bärbara här faktist, hehe.
Men vi hörs nog senare :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0