godnatt!

mktmktmkt bra dag idag!
eller, har inte hänt speciellt mkt, men den blev bra för lakers vann över troja! jag satt hemma o kollade på matchen på tv, och när segermålet i förlängningen kom så ställde jag mig och skrek! så glad blev jag :D fattar ni hur mycket jag älskar lakers?!
väldigt bra match iaf! 5-6 till lakers :) på tisdag blir det live, kommer inte kunna prata när jag kommer hem eller på onsdag, men så ska det va efter ett derby! älskar det!

imorgon är det skola igen, har frisör på eftermiddagen, och det är inte så bra just nu, för jag har sträckt axlen. får se hur det går, annars får jag väl göra nåt annat :( buhu, vill ha frisör! sen händer ingenting, för jag har utegångsförbud..
men nu ska jag nana! vi hörs imon!
puss ♥


alla sötnosar kanske kan komma med lite film och musiktips till mig? :)


Kommentarer
Postat av: Amilia Stapelfeldt

fin blogg!

2009-03-02 @ 14:17:41
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling i bloggen det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så att jag ser att just du är med och tävlar, ha en underbar kväll!

2009-03-18 @ 22:43:24
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0