VLH är dom bästa!

hejsan!
har ni haft en bra dag? :)

min har varit kanon! började med skola, ivä. ganska tråkigt idag för vi hade teori. men fick tillbaka ett arbete iaf, fick vg+ på det, så är jättenöjd! sen hade vi engelska och svenska. svenskan är rätt chill, kollar på en asbra film, vingar av glas, någon som har sett den? om inte, se den!
efter skolan gick jag, julia och josefin och fikade :) jag åt en stooor semla! mums.
sen sprang jag och josefin snabbt på vila för jag skulle köpa ett par jeansleggins, skitsnygga! ser verkligen ut som jeans :) visar dom kanske imon eller nåt.
senare blev det lakers men julia, kim och filip, eller mest julia, men dom va med där :) askul, för lakers vann med 4-2! är femma nu och med i playoff! så jävla härligt. det enda negativa är väl att dom möter troja, mitt hatlag nr ett! men vinner dom så är det ju det bästa nånsin :D kommer gråta av lycka, seriöst!

nu kollar jag iaf på så ska det låta som va ikväll, sen ska jag gå in i sängen, o kolla på film eller nåt :) men skriver säkert senare!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0