godnatt!

hej sweeties!
sitter i sängen och ska snart sova. imon ska bli en kul dag! i skolan får vi besök av en från wella, hon ska brata om produkter m.m. sen ska vi göra en långhårsuppsättning, sen slutar vi. efter det ska jag skynda mig ner till stan och kanske köpa en biljett till club barca som är i växjö på fredag, sen hoppa på bussen och åka till alvesta, ska nämligen träna fotboll imon! YAY! fatta att jag har saknat det eller! men jag åker iaf hem till sandra efter skolan, så blir ingen uppdatering imon tyvärr :/ eller jo, när jag har kommit hem såklart!
men det ska iaf bli sjukt kul. nu ska jag packa ihop lite saker till imon, sen nana! :)

vi hörs imorgon kväll!
puss ♥



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0