dagen!

hejsan!
idag har varit en ganska kul dag. eller först rätt segt, skola olyssnade på en tjej från wella, om permanent, inte det roligaste precis.. men sen fick vi testa en massa olika permanenttekniker, och det va sjukt kul! massa annorlunda saker fick vi lära oss :)
sen efter skolan blev det att åka hem till sandra o va där ett tag, sen FOTBOLL!
åååh, va kul det va! var ju inte så duktig i början, eftersom att det va nästan tre år sen jag spelade, men det tog sig mot slutet :) men det va lite geggigt ;) hela planen va vattenfylld och lerig, men det är med kul! haha.
men ska bli sjukt kul o komma igång med det igen iaf!
men iaf, sen efter kom sandras pappa o hämtade oss, och så skulle jag åka buss, men så va det typ en timme till nästa buss gick, så dom körde mig, tack!

nu ska jag sova, för jag är verkligen hur trött som helst!
puss, hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0