back again!

hejsan!
tog bort min gamla blogg och börjar nu på nytt. jag är inte världens bästa uppdaterare, men ska försöka så gott jag kan och orkar.
jag heter iaf josefine krüger, jag pluggar till frisör på kungsmadskolan i växjö. att bli frisör har alltid varit min dröm, så jag är jätteglad att jag kom in där!
jag är en riktig hockeytjej, så på fritiden går jag på växjö lakers matcher så ofta jag kan. annars är jag med kompisar och festar.

i den här bloggen ska jag skriva om musik, kändisar, shopping och min vardag :)
hoppas ni gillar det!

nu ska jag kolla på film, men of honor heter den, asbra!
men vi hörs säkert senare. ska fixa designen lite snyggare med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0