måndag

hejsan :)
fint väder idag med ju, som vanligt kan man ju säga nu! gud vad skönt det är! Just nu sitter jag på balkongen och gör ingenting.. eller jo, jag fasar inför skolan imorgon! Baah, vill inte dit! men har haft ett lååångt lov nu iaf, 11 dagar tror jag det är.
Ikväll ska jag och min låssassyster på bio iallafall, män som hatar kvinnor blir det, hehe, lite efter. Jag hade ju velat se I taket lyser stjörnorna, men den gick tyvärr inte längre :( får köpa den när den kommer ut på dvd ist!

Denna veckan ska pappa och jag vara helt ensamma hemma. Annica (pappas sambo) ska opereras i foten i Trelleborg eller nåt sånt,och hon kommer va där hela veckan, Simon, my brotha, kommer nog på onsdag och stannar till fredag.. Men nästan helt ensamma iaf, skönt :) Och om jag inte ska till Josefingulle på fredag så ska jag rulla farmors hår då :) hehe, första gången på en människa :| men det ska nog gå bra!

men nu ska jag gå, måste äta något och göra mig i ordning, puss!


jag bjuder på denna otroligt snygga bilden!
men sommarväder på den iaf (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0