12 april 2009

hej godingar!
hur är det? med mig är det bara fint iaf! Man mår så bra av vädret så man kan inte vara annat än glad även om mycket annat går fel i mitt liv just nu. Men nu ägnar vi oss åt det som är bra och inte det dåliga! Hehe, positiva dagen..
Lovet var väldigt välbehövt, och nu är jag iaf lite utvilad.. även om jag har suttit uppe alldeles för länge på nätterna, närmare fem varje dag.. Inte bra! men sån är jag, uppe länge, sover länge! sen hinner man ändå sitte ute och sola i någon timme :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så vi hörs kanske sen!
xxxx

Kommentarer
Postat av: Leia

Det är rätt att bry sig om det som är bra och försöka strunta i resten =)

Kramis

2009-04-12 @ 22:40:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0