090420

hej!
Just nu sitter jag och kollar på Jerry Springer, och det är nog världens lustigaste program tror jag.. Just nu har dom matkrig, haha, och jag fattar inte om det är seriöst eller inte. Någon som vet? känns ju lite som att det är fejk iaf, haha.

Men i helgen har jag iaf haft roligt! Åkte på idol i fredags natt, kom dit vid 4 på natten ungefär, sen var det insläpp vid ungefär 10.00, så vi köade där i ca 6 timmar, allt som allt blev det väl ca 8-9 timmar. Men det va iaf ca 200 personer framför oss, så när det väl började bli insläpp så kom vi in hyfsat snabbt. Men det va iaf 4 som jag åkte med som skulle sjunga, men så blev det bara två tillslut :( Min låssassyster Jennie sjöng, men hon gick inte vidare, Markus sjöng, och han gick vidare :D sen skulle Daro sjunga, men för att få sjunga så skulle man fylla sexton innan 1 maj, och han fyllde den 1 maj, så han fick inte sjunga.. och jag kan lova, att om han hade sjungit så hade han gått vidare! Han ska söka nästa år, och han kommer bli en riktig flickidol kan jag lova! Sjukt söt och sjunger som en gud :) väldigt lik darin kan jag ju säga.. Ska visa en bild :) Sen var det även Sony, men han hade glömt sitt ID kort, så han fick inte heller sjunga. Han sjunger också otroligt bra, så han hade med gått vidare.. sån otur! menmen, inte mkt man kan göra åt det nu..
jag har iaf bestämt mig för att om jag åker på idol nästa år, så ska jag sjunga, bara för skojs skull liksom :D

och förresten, Markus sjöng idag men gick inte vidare, men ändå jättebra av honom, det va 2000 där i malmö, och det va 130 som gick vidare, det är väldigt bra! Så ni får kolla efter honom i tv sen, han trollar, jag ska påminna er sen när det kommer :)

men nehe, nu blev det mycket text, egentligen ganska ointressant, så nu kommer lite bilder ist! :)


Sony, Daro & Markus


och igen :)


det va kallt.. hehe


Markus! Världens bästa musiklärare :)


Daro! (Visst påminner han lite om Darin?! Fast han sjunger bättre enligt mig ;))


Sony :)


Träffade lite annat folk från växjö i kön, trevligt! Någon som känner igen denna killen? Han var med förra året :)




Kön! Det var ganska långt bakom oss, jag är glad att vi kom när vi gjorde :)


Detta var ungefär vid 10 tiden, när vi hade fått gå in en bit. Mycket folk..


Mer kö..


Ja, det var det! Träffade lite fler folk från växjö, men har inte bild på den tyvärr. Men en av dom va iaf skitsnygg ;D
men aa, nu ska jag nog äta nåt!
vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0